آن تپیدن های دل آخرین دیدار بود...


کوچه ی مهتاب فقط خاطره بود...

هدیه به یک همنفس..

 

همچو مهتاب که از خاطر شب میگذرد هر شب آهسته ز آفاق دلم می گذ ری...

به نام ستاره شب تاریکم:یک شب خوب تو آسمون 1ستاره چشمک زنون خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون..

ستاره ی قشنگی بود آروم و ناز و مهربون،ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون ..اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون،ماه ِ اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون...ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی همزبون..حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به آسمون...

***

 

پروانه امشب پر نزن اندر حریم یار من ،ترسم صدای شب َپَرت از خواب بیدارش کند..

*

                                                    خنده ی تلخ آدما همیشه از دلخوشی نیست.. 

                                                    .گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست...

       گاهی دل اونقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره،      

یه حرف خیلی ساده هم گاهی چقدر غم میاره...

*

دلم رنجیده از زخم زبون ها به ظاهر مهربونی دیدن از نامهربونا....

*

همه ی دنیا یه جاده است ، منو تو مسافراشیم ، قدر امروز رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم...

*

توی آسمون دنیا هرکسی ستاره داره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره ...

واسه ما تنهایی درده ، درده هیچکس را نداشتن ، هرگل پژمرده ای رو تو کویر سینه کاشتن..

دیگه باور کردم اینو که باید تنها بمونم ،تا ته لحظه ی مُردن شعر تنهایی بخونم....

*

شبی غمگین شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ، دلم درحسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد...

به من می گفت که تنهایی غریبه ست ، ببین با غربتش با ما چه ها کرد ، تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد واو هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد....

*

دل هیچ کس نمیسوزد برای حال غمناکم ،مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم.....

*

نمیگویم خداحافظ ،که شاید باز برگشتم...به پای ناز چشمانت غرور خویش بشکستم...



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت7:18---19 فروردين 1390
8 سال گذشت ،نه تنها فراموشش نکردم بلکه هنوز مثل روز اول دوستش دارم. با اینکه ازدواج کرده

ღ♥ღ روی مـوج رنگین کمـــان ღ♥ღ
ساعت18:58---18 آذر 1389
سلام مهتاب خانوم
فک کنم شما از همون دوستای خوبم باشین.
منو با اسم وبم لینک کنین و بگین که با چه اسمی لینکتون کنم
البته اگه افتخار تبادل لینک بدین


یاشار
ساعت12:14---18 آذر 1389
مهتاب خانوم دیگه این طرفا نمیای ؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 18 آذر 1389برچسب:,ساعت 1:37 توسط مهتاب| |


Power By: LoxBlog.Com